tiistai 11. kesäkuuta 2013

Viimeöinen uneni...

Näin viime yönä unta missä kävelin hieman vaivalloisesti eteenpäin ja lonkkiani särki inhottavasti. Kävelin ison heijastavan näyteikkunan ohi. Näin oman keinuvan kävelyni  ja huomioin, että minulla oli ulospäin pullistuneet länkisääret. Unessa ajattelin, että "Ai tuonko takia lonkkiani särkee?".

Lonkkani kipeytyvät yleensä aina työpäivän jälkeen ja välillä niitä vihloo kovaakin, mutta poikkeuksellisesti eilen kipuilu alkoi jo ennen kuin menin töihin (olin ollut vapailla) ja kummastelin mistä kipuilu voisi johtua. Unen nähtyäni en voinut välttyä ajattelemasta, että onkohan minulla jossain aiemmassa elämässäni ollut pahat ja kivuliaat länkisääret ja sen vuoksi lonkkiani kivistää nytkin aika ajoin. Nyt kun on puhuttu paljon siitä, miten meille tuodaan esiin vanhoja karmoja ja karmayhteyksiä puhdistumisen myötä. Kuka tietää Ü

Toisessa unessa tapasin taas vaalean pitkätukkaisen naisen ja muista unesta vain naisen ja valtavan oranssin ja tulenpunaisen väriroihun. Aivan kuin nuo värit olisivat jollain tapaa kieppuneet ympärilläni ja hoitaneet minua. Muuta en unesta muista :(

Tämä nainen on ilmestynyt nyt viime aikoina useamminkin uniini ja sen vuoksi muistin hänet viime yön unesta. Toinen tämän tapainen "Hoitaja-henkilö" on ilmestynyt uniini viime aikoina miehenä ja vaikken muista heidän ulkonäköjään enää herättyäni, niin jotenkin tiedän, että uni liittyi jotenkin heihin ja heidän antamiin oppeihin :) Toivottavasti muistan opit paremmin unen aikana siellä toisissa maailmoissa :)

Siitä tulikin mieleen yksi vanha kanavointi Adonain sivuilta aikoja sitten, jossa sanottiin, että mitä enemmän ihminen elää maanpäällä 3D elämää (vastoin sieluntehtävää), sitä enemmän hän tarvitsee unta, koska unessa hän pystyy toteuttamaan itseään korkeammilla värähtelyillä. Eli jos sinusta tuntuu, että nukut pitkiä yöunia ja joskus otat jopa torkut päivällä, niin tämä voi viestiä siitä, että kehoasi pidetään unien avulla tasapainossa eikä sielu ja keho rasitu liikaa 3D elämän haasteista Ü Hauska ajatus ainakin Ü Tukee ainakin täysin omaa uneliaisuuttani Ü

Tänään postiluukusta tupsahti myös kaksi uutta kivillä hoitamisen kirjaa ja muutaman kiviostoksenkin olen tehnyt, mutta niistä lisää vähän myöhemmin. Nyt on painuttava pehkuihin, että jaksaa herätä taas ylös ennen kukonlaulua :)

Ihanaa viikonalkua kaikille!


2 kommenttia:

  1. Unesi ovat tosi mielenkiintoisia ja jännää että sinä muistat ne, olen huomannut itsekin että ihmisiä menneisyydestä tulee uniini. Unet itsessään jäävät hämärän taakse. Usein olen muuttanut johonkin taloon ja sitä olen järjestelemässä huonekaluja ym.

    VastaaPoista
  2. Kyllä täytyy myöntää, että mielenkiintoisia unia ovat. Olen koittanut nyt pyytää, että näkisin vain yhden unen yössä ja muistaisin sen selvästi. Mutta johtuisiko tästä tänän hetken karmapuhdistuksesta, että minua viedään unesta toiseen koko yö :) Paljon puhdistettavaa? :) Arkkienkeli Jeremiel työskentelee meidän ihmisten kanssa juurikin unien kautta ja hänen avullaan voimme ymmärtää tämän elämän tapahtumia unien kautta. Yritän muistaa pyytää Jeremieliä aina iltaisin apuun unien muistamisessa ennen nukkumaan menoa, usein se toimii mutta ei aivan aina :) Kiitos hänelle kuitenkin kovasta työstä saada minut muistamaan!

    VastaaPoista