maanantai 6. toukokuuta 2013

Universaali Olemus - Tähtityöpaja


Tässä sitä nyt istutaan sohvalla täynnä ihmetystä. Tuntuu kuin viikonlopun aikana olisi tapahtunut hurjan paljon, mutta ei oikein osaa vielä pukea sanoiksi sitä mitä kaikkea tapahtui Ü Se mikä jäi kuitenkin ihan täysin päällimmäiseksi mieleen oli ne kaikki kohtaamiset joita koimme tuon viikonlopun aikana, Kohtasimme toinen toisemme oivallusten, ideoiden, kokemusten, jakamisen sekä tietysti ihanien naurujen kautta ja se oli todella tervehdyttävää, hyvin puhdistavaa jopa.

Täytyy myöntää, että minulla oli pieni ennakkoluulo mielessäni kun viikonloppuun lähdin. Mietin useaan otteeseen, että "No katsotaan nyt mitä se antaa", kurssimaksun euromäärät pyörivät mielessäni ja järki yritti koko ajan tulla väliin sanomaan, että "Sähän oot ihan hullu kun laitat tuollaisia summia kahden päivän luentoihin". Mutta lupasin itselleni olevani avoin kaikille ja kaikella mitä koen viikonlopun aikana ja nyt kahden päivän kokemusta rikkaampana, en voisi koskaan sanoa pystyväni mittaamaan kokemaani rahassa Ü Koin ihan jotain tietynlaista ihanaa yhteyttä, sallivuutta ja kokemusten jakoa. Kurssin vetäjät Päivi ja Riitta-Marja, eivät olleet ainoastaan ihmisiä jotka jakavat vain tietoaan meillepäin vaan kurssipäivissä kehkeytyi monesti esiin muotoja jotka ilmenivät vuorovaikutteisena kokemusten jakona. Päivi ja Riitta-Marja oman osaamisensa lisäksi olivat kuitenkin enemmänkin keskustelujen ohjaajia, kuin pelkkiä tiedon jakajia. Olen pari kertaa maksanut kurssista jossa ei ole tapahtunut tämän kaltaisia yhdistymisiä ja kohtaamisia, ja silloin olen monesti tuntenut, että tieto jota minulle jaetaan on jo tuttua, niin sanotusti tiedän jo sen mitä minulle yritetään jakaa, ja sen sijaan olisin halunnut kuulla miten muut ovat erilaisia asioita kokeneet. Noilta kursseilta olen monesti lähtenyt kotiin hieman pettyneenä. Tämä viikonloppu oli kuitenkin jotain muuta Ü Koin ihania hetkiä kuunnellessani mukana olijoiden puheita ja aina silloin tällöin huomasin timantin välähdyksen puhujan vierellä, se on ollut minulle jo hetken aikaa merkki siitä, että jokin tärkeä yhdistyminen tapahtuu. Joskus asiat olivat vähän vakavampiakin ja minun oli välillä vaikea olla hymyilemättä, koska tiesin, että tuon timantin välähdyksen myötä jotain erityistä tapahtuu tuolle ihmiselle Ü

Ja miten paljon saimmekaan tietoa, tai ainakin minä sain Ü Kiitos Riitta-Marjalle huikeasta universumin esittelystä, nolottaa ihan myöntää, etten tiedä edes missä järjestyksessä oman aurinkokuntamme planeetat ovat. Mutta jotenkin minulla on tunne, ettei järjestystä ole tärkeä tunteakkaan, kunhan tiedostaa planettojen olemassa olon ja tärkeyden aurinkokunnallemme. Päivi taas vei meidän Maya-kalenterin avulla syntymerkkiimme ja en voinut kuin avoimesti nauraa kun kuulin, että olen syntymerkiltäni Taivaanvaeltaja. Tuon vaeltajan sielun olen tunnistanut itsessäni jo lapsuudesta lähtien Ü Myös äitini oli ihmeissään asiasta ja nauroi miten osuva syntymerkki olikaan.

Toisena päivänä puhuimme myös maan ulkopuolisten kohtaamisista mahdollisesti lapsuutemme tai nuoruutemme aikana ja olin hieman pettynyt, koska en muista ainakaan, että olisin koskaan tavannut toisen planeetan tai energiamaailman olentoja saati avaruusaluksia. Näistä kokemuksista puhuttaessa, kuitenkin (nähnyt avaruusaluksen lähestyvän ja on itse koittanut pysyä piilossa, ettei he löytäisi minua) korvaani särähti Riitta-Marjan kertoessa galakseista, että Arcturus tähteä pidetään Karhun vartijana ja silloin valopallo syttyi sisälläni. Olen koko lapsuuteni nähnyt unta isosta karhusta jonka olen nähnyt jossain kauempana ensin ja yrittänyt sitten piiloutua karhulta parhaani mukaan, ettei se löytäisi minua. Uneen on liittynyt aina vahva pelko nimenomaan karhun suuruutta ja voimallisuutta kohtaan. Ja vaikka unessa karhu pääsi aina jotenkin luokseni niin se ei koskaan tehnyt minulle mitään. Tämä oivallus sai minut heti lukemaan Riitta-Marjan koosteen Arturilaisista ja listaa eteenpäin lukiessani tuntui kuin joku olisi laittanut alas paperille täydellisen kuvaelman itsestäni Ü

Löysin viikonlopun aikana myös vastauksen yhtäkkiä esiin kummunneeseen kiinnostukseen niin luonnonjalokiviä kuin luonnonlääkintääkin kohtaan. Maya astrologian mukaan opas energiani on luonnonhoitaja, jonka erityiskohteena ovat luonnon hyvinvointi ja kasvit sekä yrtit, niillä hoitaminen ja lääkinnälliset ominaisuudet. Ei ole varmaankaan sattumaa, että olen menossa 2.6. Villiyrtti kurssille Ü Ja hassuinta tässä on se, että koko ajan mielessä pyörii, että miten tätä kasvikunnan tietoutta voisi hyödyntää myös eläimiin, ei pelkästään meihin ihmisiin. Aivan ihania oivalluksia, kertakaikkiaan! Kristallienergia ja kiinnostus siihen saattaa sitten varmaan kummuta tuosta Arcturilaisesta taustasta Ü

Meditoinnin aikana tehty tähtimatka galaksin läpi oli huikea ja hyvin vahva energinen, soitinkin sippasi muutaman kerran meditointien aikana (kumpanakin päivänä). Hauska miten alussa kun menimme yhteen kristalliluolaan oman voimakivemme/energiamme ääreen, niin näin sateenkaaren värein värähtelevän kirkkaan ja läpikuultavan kristallin. Tuo sateenkaarenväri tuli esiin jossain osassa maya-karttaani, mutta en löytänyt sitä juuri nyt tähän kohtaan esimerkiksi.

Näiden lukemattomien huikeiden oivallusten, jakamisten ja kokemusten jälkeen tuntui kuin olisin ollut työnnetty täyteen räjähtävää Boost- energiaa. Olin armottoman väsynyt, mutta keho jatkoi porskuttamistaan :)

Sunnuntai illan päätti huikea maailman laajuinen meditaation matka, jonka kokemuksista kerroin tuossa edellisessä postauksessa. Ja nyt vain tosiaan olen istunut aamun sohvallani täynnä maailman ihmetystä Ü Tätä leveää hymyä on hankala pyyhkiä pois Ü

Joten valtava kiitos koko universumille, että tämä tapahtuma mahdollistui minulle ja iso kiitos Päiville ja Riitta-Marjalle kattavista tiedoistaan ja Maaritille kaikista käytännön järjetelyistä paikan päällä muonituksineen Ü Kiitos myös Hyvän olon kauppa Säteelle ihanasta lounaasta ja runsaista alennuksista! Ja ihanaa oli tavata kaikki viikonloppuun osallistujat, koska minusta tuntuu, että jaoimme valtavasti tietoa keskenämme Ü

Ihanaa, lisää näitä!!! Ja mielettömän iso halaus kaikille!!!




3 kommenttia:

  1. Kiitos että jaoit tämän kokemuksesi kurssista, jonka yhtenä osallistujana sain myös minä olla <3 Kuivailet kaikkea aivan kuin minäkin voisin tehdä...Siispä "Jotain sinusta jää minuun, minusta sinuun" <3<3<3 Oli ihana kohdata ja oivalsin, että taidamme viimeistään elokuussa kohdata uudelleen ;)

    VastaaPoista
  2. Ihan totta!! Oletko tulossa Toivakkaan!! :) Loistavaa, siellä on varmasti ihana viikonloppu edessä, en malta odottaa millään :) Ihanaa kesän alkua sinulle ja nähdään viimeistään elokuussa :)

    VastaaPoista
  3. Kyllä vaan sinne on "kutsu" käynyt :D ja minäkin odotan sitä kovasti! Siellä siis viimeistään :) Ihanaa kesän alkua myös sinulle <3

    VastaaPoista