keskiviikko 22. elokuuta 2012

Apuja tuoltapuolen :)

" Ihmiset haluavat mielellään jakaa maailman useasti tuonpuoleiseen ja tämän puoleiseen, vaikka nuo maailmat eivät todellisuudessa niin kaukana ole toisistaan. Joskus rakkaus rakentaa siltoja sydämestä sydämeen maailmojen välillä ja sieltä tuonpuoleisesta saattaa joskus tulla yllättäviäkin neuvoja."

Kun olen kuullut puhuttavan kuvista joita ilmestyy meditoidessa tai energiahoidoissa, olen ollut aina hyvin skeptinen asian suhteen. Olin skeptinen siihen asti kunnes itse koin ensimmäistä kertaa tällaisen yhteydenoton.   Tuo kyseinen päivä oli ollut hyvin työläs niin töissä kuin ympärillä olevissa ihmissuhteissakin ja työpäivän päätteksi olin menossa tuolle omalle akupunktiohoitajalleni josta mainitsin  ekoissa kirjoituksissani. Hän laittoi piikit ihooni ja aloitti tavanomaisen energiahoitonsa kädet pääni päällä (tämä on ollut aina vahva hoitomuoto, pään kautta siis) ja silmät suljettuani pyöritin mielessäni vain suurta turhautumista ja väsymystä. Hoin melkein jaksomaisesti vain yhtä lausetta; " ottakaa tämä sekamelska pois, en halua että elämäni on enää näin sekaisin " ja sitten jäin ajatuksissani seuraamaan silmät kiinni esintyviä isonevia valorenkaita, joita useasti näkee kun sulkee silmänsä. Yhtäkkiä kuin tyhjästä huomasin katselevani virheettömän kauniita nuoren aasialaisen naisen kasvoja, jotka huokuivat tyyneyttä ja rauhallisuutta. Kiinnitin erityisesti huomiota kasvojen virheettömyyteen ja tytön tyyneyteen. Hän oli uskomattoman kaunis ja kuvan hävittyä mielestäni en voinut muuta kuin jäädä ajatuksissani ihmettelemään tapahtunutta. Hoidon jälkeen kerroin hoitajalleni asiasta ja kun sanoin, että naisen kasvot olivat niin kauniit ja todellakin tuli tunne, että ne olivat virheettömät, niin hoitajani totesi naurahtaen, että "niinhän sinä oletkin, virheetön!" ja minua hymyilytti.

Jälkeenpäin mietin, että viesti oli täysin tarkoitettu rauhoittamaan kaaoottinen mieleni ja vieläkin huomaan välillä miettiväni sitä täydellistä tyyneyttä joka naisen kasvoista huokui ja ihmettelen miten sellainen tyyneys ja rauhallisuus olisi mahdollista :)

Tuo aloitus teksti tuolla ylhäällä viittaa minun ja isoäitini sydänyhteyteen ja se myös konkretisoitui tässä toissa iltana meditoidessani. Olin tekemässä mieheni veljen ja hänen vaimonsa tulevalle tytölle kutoen nuttua ja en muistanut miten silmukan lisäykset tehdään, kokeilin ja purin, kokeilin ja taas purin työn ja lopuksi en enää jaksanut koittaa. En viitsinyt kuitenkaan soittaa äidillenikään, joka on älyttömän taitava näissä asioissa, koska kello oli jo niin paljon. Ja koska olin niin turhautunut niin ajattelin meditoida illan päätteeksi. Chakrat avattuani  annoin mieleni vapaasti vaellella ja kuuntelin rauhallisen musiikin sointuja. Mietin mielessäni, että keneltä ihmeeltä minä sitten kysyn neuvoja kun äitini jättää tämän elämän ja tuskailin, että täytyyhän minun itsekin jostain oppia tietoni hankkimaan. Eikä mennyt kovinkaan montaa minuuttia kun mieleeni tuli tuo työni, aivan kuin olisin sitä itse tehnyt ja minulle näytettiin miten se lanka tulisi kiertää puikolle niin, että lisäyssilmukka tulee oikein. Enkä voinut muuta kun kiittää iloisesti ja todeta, että tietysti noihan se tosiaan toimii :)

Joten enää en ole niin skeptinen pyytämään apua, koska se tosiaan toimii, ei välttämättä aina, mutta toisinaan viestit pääsevät läpi ja silloin ne kyllä ilahduttavat suuresti :) Ja minä erotan nämä mieleeni tulevat kuvat mielikuvituksesta siinä, että ne oikeasti ilmestyvät selvinä kuvina eteeni, kuin pätkä elokuvaa tai välähdys valokuvasta, sen sijaan että yritän kuvitella ajatuksia mieleeni.

Yksi jo muutaman kerran toistunut tapahtuma kuitenkin vaivaa mieltäni. Olen herännyt muutaman kerran yöllä  tunteeseen, että minut on magnetisoitu sänkyyni kiinni, enkä pysty liikuttamaan kuin hieman päätäni sivuille ja ylös. Huoneeni on ollut kummallakin kerralla täynnä pehmeää kermansävyistä valoa, enkä ole tuntenut tai kuullut mitään ääniä, muuta kuin tuon tunteen, että olen liimautunut sänkyyni kiinni. Kummallakin kerralla olen pelästynyt mahdottoman paljon lähinnä sen vuoksi etten pysty liikkumaan, mutta erityisen pelästyttävää viime kerralla oli se, että näin miehen kädet jotka pitivät nilkoistani kiinni. Tuo pehmeä valo kuitenkin peitti henkilön kokonaan, enkä nähnyt käsistä kyynärpäistä ylöspäin ollenkaan. Muistan kuitenkin ajatelleeni nyt viimeksi, että äh taidan koittaa vain nukahtaa uudelleen koska en viimeksikään pystynyt tekemään mitään, eikä minulle viimeksikään tapahtunut mitään pahaa. Ja jälkeen päin olen useasti miettinyt, että mistähän tässä on ollut kyse? Tähän en ole vielä saanut vastausta meditoidessani, mutta nyt odotan hieman enemmän uteliaana seuraavaa kertaa ja toivon, etten olisi niin pelokas seuraavalla kerralla.

Yllä oleva tapahtuma saattaa kuulostaa oudolle ja uskomattomalle ja kieltämättä sitä on vaikea selittää edes itselle, mutta olen vakuuttunut etten ole ollut unessa tai nähnyt unta. Minulla ei kuitenkaan ole mitään konkreettista millä todistaa tätä edes itselle, mutta koitan olla valmiimpi uuteen kohtaamiseen kun se seuraavan kerran tapahtuu, miksi muuten minun olisi annettu muistaa tämä tapahtuma?

Uusia kokemuksia innolla odottaen :)

2 kommenttia:

  1. Hei
    Minulla itselläni on vastaavanlaista tunnetta ollut joskus öisin, etten kykene liikuttamaan itseäni. Olen varmaan unen ja valveen rajamailla. Itselläni nämä tapahtumat liittyvät maanläheisiin vainajiin. Tämä ei ole millään tavalla pelottavaa tai vaarallista. Joskus jotkut vainajat jäävät maanläheiseksi eivätkä heti päädy valoon. Henkisellä tiellä oleva ihminen loistaa valoa, jota kohden vainajat voivat taivaan toivossa hakeutua. Jos tilanne toistuu usein kannattaa koti energiapuhdistaa. Esim. Esko Jalkasen sivuilta löytyy tietoa aiheesta. Toki kokemuksellesi voi löytyä muukin syy, mutta niin tutun kuuloinen oli kokemuksesi.

    VastaaPoista
  2. Hei,

    Ja kiitos valaisevasta kommentistasi. Tuota asiaa en ollut tässä yhteydessä ajatellutkaan. Kiitos kun vinkkasit Esko Jalkasen sivuja, täytyy käydä tutustumassa. Ehkä seuravalla kerralla uskallan kohdata tilanteen jo rohkeammin :)

    VastaaPoista